HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Miért vonzódnak a csajok a meleg pascsikhoz???

2007.11.24. 16:25 PiciSzaSza

Sziasztok Szivcsyk!

Most nem arról írok, hogy mi törcsizett mostanában, hanem egy témáról, ami az utóbbi napokban felmerült bennem és még pár emberben.

A kérdés: Miért vonzódnak a csajok a meleg pascsikhoz?

Beszéltem erről egy pár emberrel ill. lánnyal és hát, aki nyilatkozott a témában- mindenki vonzódik a meleg pasikhoz! Nah már most, felmerült bennem a kérdés, hogy mi lehet ennek az oka? Amit sikerült kiderítenem, hogy talán azért, mert ők, mármint a melegek sokkal igényesebbek, sokkal többet törődnek a külsőjükkel, mint az átlagos pasik és hát ettől mindig tökéletesen néznek ki, olyan ellenállhatatlanul vonzók és mindig figyelmesek és kedvesek, ami nem elhanyagolható dolog, ugyebár?! A másik ok, hogy számunkra mindig elérhetetlenek maradnak, és mindig egyfajta kihívást jelent, hogy meghódítsuk őket, pedig tudjuk, hogy úgysem fog sikerülni! Szóval ettől is olyan vonzóak! És hát mondjuk ki, a meleg pasik általában jól néznek ki, tiszta helyesek! Vagy csak én látom így? Persze vannak kivételek, de a kivétel erősíti a szabályt :) Hát ilyen gondolatok vannak bennem!

Szerintetek mitől vonzódnak a nők a melegekhez? Érdekel a véleményetek! Hátha valaki okosabb, mint én és rájön a megoldásra! :D Szóval várom kommentekben az ötleteiteket és hát persze azt is megírhatjátok, hogy Ti vonzódtok-e a meleg pasikhoz! :D Köztünk marad, no para :D

Hát most asszem a témáról ennyit, ha jönnek a kommentek még beszélünk róla :D

Legyetek rosszak és erre bíztassatok másokat is :D Pusszcsy, LáWcsy, szercsi, imcsi nektek és persze forevercsy! :D

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr52240372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbicica 2007.11.30. 13:59:06

Szya Szívcsy-m,
Hát én nem vonzódok a meleg pascsikhoz, de lehet h jobban járnék, mert akihez meg vonzódok , az néha nagyon megbánt, és lekezelő, és undók, és...velem, Ugye ezt Te is jól tudod,
Nagyon szupcsi, h Neked is megeldódott, ez a baba dolog,--tudod mire gondolok:):):) ?????
Hát holnap jó shoppijhcsit, Bécsben, vegyél vmi cukcsi, rucit, vagy nacit...stb :)
Ha nem tudsz dönteni mit vegyél Hijv..!!!
Nagyon Szercsizlek, Láwcsizlak, 4evercsi van, És Imcsi( amugy vele álmodtam, csak elfelejtettem mondani Neked,.) ne hari, de furi egy álom volt, majd mesélek h mi történt benne:P:P,,kár h csak ÁLOM volt:(:(:(:(:(

PiciSzaSza 2007.11.30. 19:50:48

Sya Szivcsy!
Hát igen....lehet, hogy jobban járnál néha!És néha én is!:)
Én is örcsizek, hogy mind2nk problémája megoldódott!:)
Holnap ulrtaszupcsi lssz shoppingcsizni!
Az álmodat meg el ne felejtsd mert kivcsi vokcsi mi törcsizett benne!
Nah pusszcsy! LáWcsy!Imcsy!Szercsi! Forevercsy! megyek Wii-vel játszani, megverem Béluskát :)

reku 2007.12.02. 19:49:02

szija szywcsy-k!!:D:D
hmm érdekes téma...:Dde a meleg pasikkal jo beszélgetni és vásárolni!!:):):):):)...hmm tiszta ideg vagyok!!:) vki szorakozik veleeem!!:D küldi a visszahívos sms.eket és visszahívom anyuéról és akkor me nem veszi fel!!:@....ráadusul 5 orát aludtam ma szal nincs tultenségem életkedvből!!:D
Nah pusszcsy! LáWcsy!Imcsy!Szercsi! Forevercsy!

r.é.k.u. 2007.12.04. 14:14:43

Szija Szywcsy-m hallom beteg vagy!!Jobbulást!!:):)Már naggyon hijányzol!!:(...siessél suliba!!!!:D

BarbiCica 2007.12.08. 10:01:19

Szya Szívcsy-m,!!!!
Na milyen volt tegnap biliárd? megverted az uardat?? remélem,Hajrá CSajok..!!!:) tudod.
És Bécsben milyen volt? még nem is mesélted??
Mit shoppingoltál?? és Béla vett vmit?
Hát nálam nincs semmi ujdonság,..Ma ugye elvileg Karaokee, hát kivi leszek, vettem rá egy nagyon ultra cukcsis, ribis felsőt..majd sulcsiba is felveszcsizem :) :) Okcsi?
JAh, tegnap olyan este 10 felé, felhivcsizett a Zoli, h hát lehet h mégsem mennek Elitbe, mert h Roli lemondta, mert beteg, szal h akkor tudnánk együtt aludni..Erre én: mondtcsiztam Neki, h ha nincs lo, jo szamár is ?? érted,,vagy mi..
Aztán szépen megmondtam neki, h ha mennek elitbe akkor jo bulizást, ha meg nem akkor joéjszakát Otthon,, nála, érted, velem, ne szorakozzon,
Ha egyszer nemet mondott csütörtökön, akkor utána péntek este 10-kor ne izéljen itt nekem, h lehet h mégis, meg izé..
De ugye iagzcsim volt Szívcsy???
Írj ám..!!! majd megnézcsizem későbbcsi...:)
vagy ha már írcsiztél, csörizz meg egyszer, telon, és tudni fogcsizom, h válaszcsiztál..vagy ha REv nem bánj, és vagy msn-csije vegyél, fel csörizz meg, és dumcsizunk..
Nah puszcsy, LÁwcsy, Imcsy,( jah az álmomat majd mesélem hétfőn )Puszcsy, Szercsi::):)

PiciSzaSza 2007.12.08. 15:56:33

Sya Szivcsy!
Nah felvettelek msnre a Bécihez,szal majd tudcsizunk dumcsizni :)
Bécs naon jó volt! De majd mesélek! :D Vettem cukcsi nacit, ami feszül :D meg meleg pulcsit meg melltartót bugyival :D Ultrasexy!!!
Már jobban vagyok, hétfőn mek suliba :)
Nah pusszcsi! LÁWCSY!Imcsi! Szercsi!
JAh és Zolival kapcsiban meg naon ügyi voltál! Jól csináltad! Nem kell úgy ugrálnod, ahogy ő fütyül :P :D
Szercsike!!!!
süti beállítások módosítása