HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Lehetett volna szupcsibb is ez a hétvége :(

2007.11.19. 09:36 PiciSzaSza

Sziasztok Szivcsyk!

Hát nem is tudom, hol kezdjem! Mondjuk pénteknél!
Péntekcsí! Minden tiszta szupcsin indult és hál' Istennek a péntek szupcsi is maradt! Átmentem a Mucushoz, "elvoltunk" összekészülődtünk és elmencsiztünk a színházba! Ott minden cukcsi volt! Az előadás vicces volt, elviselhető meg mindencsi csak a Mucusnak kicsit szűk volt a hely a székek közt és így kicsit kényelmetlen volt neki a dolcsi! Voltunk színház után a Burger Kinge kajcsizni, ünnepeltük az első hónapfordulónkat! Aztán átmentünk hozzájuk még és hát jahhh... Szal a péntek jóóó volt!

Szombatcsi! Hát szombaton vettem egy ultracukcsi nacót a Mayo Chix-ben meg egy övcsit és egy bugyit! :) Tiszta szupcsi! Aztán anyu átvitt a Mucushoz! Úgy volt, hogy 11körül visz haza, erre közölte, hogy este versenycsi van és ő az admin és ott kell ülnie a gép előtt, úgyhogy már fél9kor hazavitt! :( De én nem akartam otthon unatkozni, ezért elmentem a fogadott bátyámmal a biliárdverseny-záróbáljára! Tudni kell, hogy én úgy mencsiztem el, hogy semmi hangom nem volt. Aztán bizonyos behatásoknak("Vadászmester") köszönhetően visszajött egy fél órára és ezalatt "karaokiztunk" :) Elénekeltük az Eddától az Éjjel érkezem című számot! Aztán közölték velünk, hogy ez igazán egy szerelmes produkció volt! :) Kár, hogy nem, de mind1! Az a vicces, hogy utánna kiderült, hogy a fogadott bátyám télleg szerelmes belém :P Vicces!!! Aztán hazamentem és megint elment a hangom! :(

Vasárnapcsi! Vasárnap betegcsin otthon takarítottam és hasonlók! Kiderült, hogy torokgyullcsim van és ráhúzódott a hangszálaimra! Tehát egyre kevesebb a hangcsim! Aztán úgy volt, hogy átjön a Béci, vártam fél7ig, semmi. Aztán felhívtam, hogy mi vancsi márcsi, erre benyögte, hogy nem jön! És nem volt képes szólni! :( Jól esett, télleg! :(
Nah mind1! Túl leszek rajta! Azt ígérte, hogy majd ma jön! Kíváncsi leszek rá...

Asszem a hétvége alatt ennyi törcsizett! Meg ilyen apróbb történések, de azok lényegtelenek! :) Asszem! Bár a memóriám nem az igazi! :) A hangcsim még ma sem működik, sőt, egyre inkább kevesebb lesz! :( De szerintem ennek sokan örcsiznek, mert legalább nem beszélek annyit! :)

Jajjj Réku! Annyira sajcsizom az urcsidat! :( Szegény Gabcsi! Szombatcsin, amikor beszcsiztem vele akkor hányingere volt és szarcsin érezte magát! Erre vasárnapcsi elrontja a térdét! :( De visszatérve a kérdésedre, ha bekerül a korcsiba, akkor bemegyek veled valamelyik napcsi, ha kellcsi! Csak ne szerdán, mert akkor Kreszen vagyok :( Szóval csak szólj Drága Szivcsym!!!

Hát ennyi! Asszem most megyek, kúrálom a hangszálaimat egy kis forró teával... :)
Nah pusszcsy, LáWcsy, imcsi, szercsi, forevercsy!!!!!!!!!!!!!! Dúl a LáWcsy!!! Remcsizem!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr60233878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r.é.k.u. 2007.11.22. 17:26:01

Háát ide is régen írtam!!:D....nha mind1...lényeg h most már jólvan a Gabcsiim!!!:)Már annyira nem fáj a lába...legalábbis tud menni!:)Naggyon hijányzik!!:):)De hnap látooom!!:):)Mai nap katasztrófálisan uncsi volt!!:S....de sztem nem csak nekem...:):)ugye Szaszaszivcsy-m..?:) Nha pusszcsy, LáWcsy, imcsi, szercsi, forevercsy!!!!!!!!!!!!!! Dúl a LáWcsy!!!

PiciSzaSza 2007.11.24. 15:32:13

Szia Rékuszivcsy!
Hát igen, a csütörtök teljesen szar volt! Tiszta uncsi volt! De a Józsi szavalata azért viccescsi volt, de Te arról lemaradtál! :)Teljesen kész volt! A Losonci, a volt diri meg teljesen leoltotta :)
Szal ennyi! Asszem már írnom kéne csak nincs időm! pedig már megvan a téma :)MIÉRT VONZÓDNAK A NŐK A MELEG SRÁCOKHOZ??? Erről fogok írcsizni! :)
Nah pusszcsy, LáWcsy, imcsi, szercsi! :)
süti beállítások módosítása