HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Kezden kiheverni a tegnapi sokkcsit!

2007.11.12. 09:45 PiciSzaSza

Sziasztok Szivcsyk!

Ohhh, tegnap annyira goncsin keltettem fel a Mucust! :D Közöltem vele, hogy van egy kis baj, a gép valami olyasmit ír, hogy format c vagy mi! Erre ő fejvesztve ugrott ki az ágyból és rohant a géphez! Persze a gépnek semmi baja nem volt csak a Viktor adta a tippet, hogy erre tuti fel fog kelni! :D Hát bejött! Tehát ezúton is kifejezem hálámat neked Viktor! KÖSZI!

Aki esetleg olvassa a blogot és elfelejtettem volna szólni neki annak írom, hogy a két ünnep közt, december 27.-e körül lesz nálam otthon egy házi DnB-party élő zenével. Szal akinek elfelejtek szólni az ez úton is meg van hívva! Kérésem annyi, hogy két üveg piát hozzatok magatokkal! A DJ CJ ICE lesz, aki így nem hallott róla az úgy hallotta, hogy a Béci haverja, a Kristóf! A pontos dátumot még egyeztetjük! Előre is annyit, hogy szupcsi party lesz és persze kifulladásig és hányásig bulizunk! :D

Aztán tegnap képzeljétek anyósom felajánlotta, hogy tegezzem nyugodtan! Mi a szöszcsi, mi? Tiszta viccescsi! Hát nem tudom, mennyire fog menni, hogy azt mondjam neki: Szia Andi! :D

Tegnap igazából más lényeges nem történt, ami volt azt meg már leírtam tegnapcsi :D Jah még annyi volt, hogy amikor mentem a Mucushoz az aluljáróban megint megtalált a csávó, aki el akarta kérni a számom. Azt mondja: "Szia szépségem! Csak nem hozzám jöttél?" Mondom neki: "Hát eltaláltad, nem hozzád!" Erre ő: "Áhhh, szóval erre lakik a barátod, az jó, mert akkor sűrűn foglak látni!" Erre én: "Hát nem hiszem, mert tudok másik utat is arra, na szia!" Hát igazából nem tudok más utat de valamit mondcsiznom kellett :D Szal ez a kis pöcs :D

Ma meg igazság szerint nem sok minden törcsizett, még túl korcsi van, mindenki punnyadt! Lexi elmesélte a Tibcsis storcsyt! Hát ez a pascsi télleg egy dilis volt, szal nem is báncsizom, hogy lett belőlük semmi komcsi! Egy bulcsi foncsibb volt nekcsi, mint a Lexi! Tiszta gázcsi!

Aztán megírtam a törcsi házcsim, mert az valahogy hétvégén elmaradt :D Nem volt hozzá ihletem, meg hát idő sem jutott rá! Valaki lefoglalt, mind anyilag, mind testileg :D

Nah asszem lépek, mert mindjárt mehetek egy nagyszerűen ultrauncsis törcsire a drága ofőmmel :( Majd ha lesz valami izgisen picsás dolcsi, azt közcsizem veletek Szivcsyk! :D

Jah tegnap MSn-en elküldtem a Hülyegyereket a picsábacsi, hogy jó lenne, ha nem írogatna és elfelejtene egy élertecsi! És senkitől ne kérdezze, hogy mi van velem! :D
Remélem értett a nem túl szép szóból! :D

Nah Pusszcsy, LáWcsy, Imcsi, Szercsi!!! Legyetek rosszak és reménykedjünk együtt, hogy a fiúk kiheverik a front hatásait! :D

2 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr65226142

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: glass partition fittings 2019.05.01. 06:48:41

A Fidesz szerint aki tüntet, az mind hazaáruló csőcselék? - Magyar Ügyvéd Blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbi- Szívcsy 2007.11.12. 16:06:55

Sya, Szívcsy-m Kerestelek sulcsiban, mert bent voltam ma 2 órcsi körül:)DE nem találtalak, ..
Képzel ma KRESZ-en (amin megbukcsiztam, 1 pontcsival,, de le van szarcsizva ) talcsiztam egy ultra cukcsi pasival, a többit majd sulcsiban , holnap:) És azt mondcsizta, h én vagyok a leggyönyörűbb lány akivel eddig életében talcsizott, 25, éves, Tominak hívják, És pesti, törzshelye, a Studio,Rio, stb:)Nagyon cuki, amugy, cukrász, de modellkedik is:)Jol esett hallani, h valakinek még számítok, aki eddig nem is ismizett:)de nekem ez a pascsi,NEM KELL de legalább jobb kedvcsire derített, mert ez a Fasz még mindig bennem van, és az a baj h nagyon szercsizem, pedig meg sem érdemli, ..és nagyon FÁJCSI..mert végleg szakítottunk, szal nem szünet, VÉGE VÉGLEG ..ENNYI VOLT ::!!!:(:(:(:(:(
Holnap mescsizek h mi voltcsi, Puszcsy, Láwcsy, and 4evercsi :)

PiciSzaSza 2007.11.14. 10:12:58

Szia Szivcsy!
Hát igen, az jócsi dolcsi, hogy valaki fel tudcsizott vidcsizni! :D És hát a Kreszcsit meg szarcsi lecsi :D Leszcsi ezcsi még ígycsi secsi! :D
A Zolcsi meg elcsi mehetcsi a picsábacsi!
Asszem mostcsi rámcsi rámférne egycsi kicsi vidcsizés csak nincs aki felvidcsizzen! :(
Annyira szarcsi ez a helyzet, amit ma mescsiztem a sulcsiba! Naon kikészít, hogy kezd az egész ugyanolyan lenni, mint a hülyegyerekkel volt! És én ezt nem akaromcsi!!!
SEGÍTSÉG!!!
Nah pusszcsy! LáWcsy! Imcsi! Szercsi! :D
süti beállítások módosítása