HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nem értcsizem a pascsikat! Wáááhhh! Pesszimista lettem!!!

2007.11.14. 10:35 PiciSzaSza

Sziasztok Szivcsyk!

Hát nem is tudom, hol kezdjem! Tegnap délutánig nem törcsizett semmi külcsi! Aztán délután elmentem anyuval shoppingcsizni és vettem egy téli cipőt, ami melegcsi :D De úgy kb. ennyi a jó dolcsi, ami törcsizett! Aztán kezdődött a mai rossz kedvcsim okozása! :(

Úgy indult, hogy a Mucus 16:00 helyett kb 17:45re ért oda hozzám! Okcsi, ezt már megszokcsiztam naggyából, de akkor is szarcsi voltcsi! :( Aztán közölte, hogy fáj a szeme és lefeküdt aludni! Hát igen, ez is egy kicsit furi volt! Aztán, amikor felkelcsizett tiszta máshogy viselkedett, mint eddig! Komcsi úgy éreztem, mintha csak egy haver lennék nekcsi! :( Mindig nekem kellett hozzá odamenni, megpuszilgatni, vagy akármi! :( Aztán a Duna-parton "ellevős" dolcsi után is folytatódott ez a szitucsi! Egész este! Olyan furcsi volt mindencsi! Olyan, mintha már nem olyan lenne a kapcsink, mint eddig! Megváltozott! :( És nem értcsizem, hogy mitől! :( Totál kezd hasonlítani a viselkedése a Hülyegyerek viselkedésére az utolsó pár hónapcsiban, amilyen volt! És én kezdek ettől megijedni! Naon félcsizek, hogy most mi is leszcsi! Nem érzem, hogy szercsi van részéről! :( Hát igen, ennyi! Ma sírcsiztem a Darby Szivcsym vállán emiatt egy sorcsit! Tiszta szarcsi érzés! :( :( :(

Hát a Darby Szivcsym helyzete sem sokkal jobb! Zolcsi nem tudja mit akar! Most kezd rájönni, hogy lehet, hogy mégiscsak szercsizi a Darbyt! Dehát ez hülye! Nem csinálhatja ezt a Mi Szivcsynkkel, hogy "játszik" az érzéscsijeivel! :( :( :( Úgyhogy nem csak én vagyok ma szomcsi, hanem a Darbym is :( És ez nem jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minden pasi dilis és nem normális és szemét és határozatlan és köcsög és nem képesek őszinték lenni!!!FIÚK!!!VÁLTOZZATOK!!!

Nah azt hiszem ennyi! Ma délután megyek Kreszcsire! Remélem ott kicsit jobb lesz a hangulat, mint ma a sulcsiban!
Jah és a legjobb, hogy holnap lehet, sőt valószínű, hogy a Béla nem fog lejönni hozzám, pedig ugye a csütörtök is talcsis nem lenne!!! :( :( :( Elegem van!!!

Nah megyek, elég volt mára a pesszimizmusomból!!!

Legyetek rosszak! Szercsizlek! Imcsizlek! Pusszcsizlak Titeket Kurvák és mindenki mást is, aki megérdemli! Remélem azért még van olyan ember, akinél LáWcsy van és nem csak egyoldalú!!! Hát mi Kurvák meg menjünk kurvulni! :D

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr44228681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r.é.k.u. 2007.11.14. 17:18:55

jhajj csajszik...ezek a pasik...igaz én nem szolok egy rocc szót se...én Gabcsim édes,és aranyos és LáWcsy van!!:):)Részemről!Remélem az övéről is:$....:)jhjajj csajszik jobb lesz minden...Darby talál egy uj és szép szerelmet magának...Szazscsim nálatok meg minden a legnagyobb rendben leszcsi!!

Legyetek roccak! Szercsizlek! Imcsizlek! Pusszcsizlak Titeket Kurvák és mindenki mást!!(K)

PiciSzaSza 2007.11.15. 12:02:33

Jujjcsy Rékum! Kösszcsy a pozitív gondolataidat! Végre egy kis optimizmus! De mára már én is optimista lettem! :D Ugynis Mucussal minden rendbe jött! :D
Pusszcsy, LáWcsy mindenkinek! :D

Barbi-cica 2007.11.15. 14:23:09

Szívcsy-m, Képzeld ugye Zoli eljött értem sulihoz, és...Pfuuu, beszállok mellél, rámnéz, és ugye várt vmi puszcsira...de nem kapott..semmit..
És elindultunk, hazahozott, mondom neki köszönöm, szya, erre ő.: UGye akkor majd hívsz délután, ..oHHh..persze..
DE köcsög lennék ha elfelejteném, ..ezek után megérdemli..:):)
Na puszcsy, Szívcsyk, KUrvák, kurvuljatok, Imcsi, 4evercsi :) by.: Darby, :)

PiciSzaSza 2007.11.15. 17:01:40

Syasztok Szivcsyk!
Hát Darby-cica naon ügyi voltál! Szerintem tőlem tanultad :P Az a seggfej meg megérdemelné, hogy télleg ne hívd fel, sőt még a telódat is kapcsizd ki vagy ha hív egyszerüen ne vedd fel! Hadd bassza meg az ideg :D Aztán meg ha holnap esetleg beszéltek mondd meg neki, hogy "egyéb" elfoglaltságod volt és nem tudtál közbe beszcsizni vele :D Hadd szívjon egy kicsit, ha már ekkora barom! MEGÉRDEMLI!!! Sőt minden idióta pasi megérdemli a szivatást! :D
Nah, akkor pusszcsy, LáWcsy, imcsi, szercsi mindenkinek! DÚL a LáWcsy és a függetlenség élvezete :D

PiciSzaSza 2007.11.15. 17:04:04

Ma felvettük a KURVÁK klubjába a Petrát és a Sárit is! :D Ők azért lettek KURVÁK, mert én lekurváztam őket, mert majdnem kiszúrták a szemem a hülye esernyőjükkel! :D Szal újabb két tagot üdvözölhetünk! Holnap személyes gratulációt kérek a többi KURVÁTÓL is nekik! Én már megtettem :D
Hát még egyszer pusszcsy és LáWcsy!
Ja és imcsizlek Gabcsi, mert kibaszott jó lesz a chachánk, ha egyszer kész lesz és tökéletes :D

r.é.k.u. 2007.11.18. 20:04:26

hmm...elég szar 7végém volt...a péntek estét kivéve... ♥...szombaton elvittük Barby-t(németországból itthon volt 1 hétig) Mexbe és tök jo buli meg minden..társaság a zene..minden!! erre neki nem tetszett...tehát már 1kor itthon voltam..eléggé ideges lettem:S....vasárnap holt koma vagyok...szar kedv...várva a hétfőt h látom a kis szerelmemet...!!erre kapok 1 sms.t:S drága egyetlenemnek kifordult a térde...szal nem jön suliba...
Szasza sziwcsy-m ha kórházba lesz egyik nap nem megyünk fel hozzá??:) elmegyünk suliból!!:):):)
nha pusszcsy láWcsy

silentscream 2010.07.20. 13:13:38

Te a valóságban is így beszélsz? xD
süti beállítások módosítása