HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Ez már egy igazán cukcsi és szupcsi napcsi!

2007.11.09. 16:06 PiciSzaSza

Na halcsi!

Nem is tudom már, hogy kezdődött a mai napom! Ami biztos, hogy felkeltem! Aztán bementem egy fantasztikus 0. angolra, ami teljesen felesleges, mert az angol házimat úgysem én csinálom:P és hát hülye is vok az angolhoz! :D Jah, Lexi! Mielőtt elfelejtem! Naon kösszcsi a rajzcsit a fizika füzcsimbe! Olyan ultracukcsis lett:D Csak senki nem tudja elolvasni mit is írtál, de én tudom, és ez a lényegCSI! Ja és előre szólok! Ezentúl minden füzcsimbe rajzcsiznod kell! Kösszcsi! :D

Valaki, aki tudja, hogy mitől halnak meg a planktonok az írjon léccike! Ugyanis a tegnapi "angolozás" során felmerült a planktonpusztító tó ötlete és én csinálni akarok egyet! Csak az a probléma, hogy nem tudom mitől dögcsiznek meg azok a szerencsétlenek! Úgyhogy segítségcsi! Kösszcsike!

Tudtátok, hogy a mi olasz macsónknak most van alakulóban egy kapcsija??? Én ma tudtam meg, amikor együtt HÉVeztünk a randinkra! Persze nem egymással randiztunk :P Bár ez egy pár hónappal ezelőtt nem lett volna egyértelmű... Igaz picsák? Ti már csak tudjátok... Udvar, búcsúcsók, stb... :P Remélem Raulíthó nem fogja elolvasni :D Meg fog sértődni, hogy a mi kis "titkunk" kitudódott :D Szóval a kedves barátunk (T.K. 12.e)szavaival élve ismét: Lényeg a lényegben, hogy Raulinho egy 19-20éves egyetemista csajjal "randizgat" már 2-3hete... Ki hitte volna pont róla... Bár ha belegondolunk nem is olyan esélytelen! De ezt csak azok tudják, akik már felfedezték az adottságait! :D Ugye Rékupiccs! :D Nah jó, én sem panaszkodhatom, tehát inkább kussolok erről :D

Óhhh! Nem fogjátok elhinni mi történt ma! Hivatalosan már nem tartozhatnék a KURVÁK klubjába :D A Hülyegyerek(akik ezen a nevén nem ismerik azoknak megsúgom, ő a Norbi) közölte ma velem smsbe, hogy nem is vagyok RIBI! Mit szóltok? Ja és, hogy amióta szakítottunk egy csomó jó dolog történt vele, de sokszor hiányzom neki és fáj, hogy szakítottunk. Ma reggel is úgy kelt fel, hogy azt hitte ott fekszem mellette... Szerintem csak sexhiánya van és álmodozott... :P De azért remélem KURVÁK(Réku és Lexi és Darby és már a Misi is:P) nem tagadtok ki a klubból, hanem maradhatok, mint tiszteletbeli alapítótagcsi! :D Mert hát minden itt kezdődött... Én voltam először a büdös RIBANC utánna lett a Réka Lacháza KURVÁja, aztán az Alexa a sztriptízelős KURVA a Zoé szerint és hát ugye a Darby, aki már nem is tudja, hogy kik szerint KURVA, de az! :D És hát ugye ma felvettük a klubba a Misit is, aki csak úgy KURVA lett önszántából és velünk együtt felvállalja ezt szolidaritásbólcsi! Ezúton is fejezzük ki hálánkat neki, mi KURVÁK együtt: KÖSZÖNÖM Misi! Én( SzaSzcsi) és hát a többi KURVA nevében is! Hálánk örökké ülcsizni fogcsi! :D

Láttam a Ken (Dusika) csaját is ma! Hát nem tudom, kicsit jobbat képzeltem volna el a mi Kenünknek! De hát, ha ő így boldog! Áldásom rátok Ken és az ő Barbyja! :D De csak, ha szercsizitek egymáscsit és dúl a Láwcsy! :D

Huhhh... azt sem tudjátok, hogy Lexi min gondolkozik!!! Naon durva a csajcsi! De lehet, hogy ezt nem írhatom le, mert lehet, hogy a "pasija" elolvassa ezt és akkor lebuktatom! Szal annyit, hogy Lexi! Ha végre hajlandó leszel írcsizni a blogcsiba, akkor fejtsd ki ezt is! Tudod, amit ma meséltél a buszos csávóval kapcsiban! :P

Ma nem is tudom melyik órán Lexi és én nosztalgiáztunk! Felidéztük a régi szép emlékcsiket! A gólyatáboros dolcsikat! Tiszta szupcsi volt! Még arra is emcsizünk, hogy a másik milyen ruciba volt! Annyira édcsi! És aztán Lexi első gondolata a gólyatáborral kapcsiban mi volt? Ki sem fogjátok talcsizni! A megnyilvánulása a kövcsi volt: "Akkor még nem is tetszett a Bálint! Nagyon nem!  Aztán megismertem és belezúgtam!" Hát igen, nem csalódtunk benned Lexi! :D :P

Asszem hirtelen ennyi, ami a mai napcsival kapcsis! Ja és még a tegnappal kapcsiban! Mindenki, aki már járt a Duna-parton, abból a célból, amiből a Darby és én is járunk :D azokat imcsizem! :D Darby! Megalapíthatnánk a Duna-party "elvagyunk" ill. "elvoltunk" klubot is :D Tudod, ti is az uraddal mindig "elvagytok" :D :P .......

Hát ennyi! Megyek, mert a Mucus már megőrül itt a sok CSI láttám és ki kell "kúrálnom" :D És asszem most mi is "elleszünk" :D

Nah pusszcsy, Láwcsy, imcsi, szercsy minden picsának, kurvának, ribancnak,Duna-parton ellevős embernek és ha te egyik sem vagy akkor nekedcsi is! És neked Mucus, amiért ilyen hős voltál, hogy ezt kibírcsizted :D

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr46223622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ALeXa 2007.11.09. 20:21:41

Lexi vagyok..és ezt nem hagyatom betű nélkül!!:)
Szasza ez oltári volt..ahogy leírtad ..éérdekes:D vicces..mosolyt csaltál amúgy most bamba arcomra...

BarBiBaBa 2007.11.09. 20:38:02

Szya, Szívcsy,
Ez a Duna-partos, ötlet nagyon cukcsi, és LÁwcsi,
de erről nem is tudtam ,h írt a Norbi..DE az tutiCSI, h sexhiány van,...Hát szar ügy , így járt..
JOooOÓÓ REV-ezést neked, de ne te kúráld ki, Inkább Kúráljon ŐŐőő, téged..Na LÁwcsy, Kis SZívcsym,Jah, olvastam a vipes, kommentet..JOoooóó lett.:):)1000 köszcsy:)

PiciSzaSza 2007.11.09. 21:36:32

Sziasztok Szivcsik!
Lexi! Örülök, hogy tetszik az alkotásom, de jóóóó lenne, ha végre megkeresnéd azt a meghívót és nem csak kommentet írnál, hanem blogolnál is! Kössszcsi!:D Remélem tetszett a röhögörcsömcsi:D
Darby! Hát igen, a Hülyegyerek ma délután írt, de majd hétfőn részletezem! :D Nincs mit a kommentet :D Orcsizek, hogy teccikcsi! :D Hát a kúrálás már meg volt oda-vissza :P
Nah pusszcsy és Láwcsy nektekcsi! Szercsi! Imcsi! Fullcsi jóóó Kedvcsi és Hétvégecsi! De a hétvégéről is fogtok beszámolót látni! :D
Byecsy!
süti beállítások módosítása