HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A mai nap talán szupcsi lesz?

2007.11.08. 12:13 PiciSzaSza

Nah, a tegnapi napom mesélését befejeztem, jöhet a mai!
Ma is úgy kezdtem, hogy rohantam a HÉVhez, de ma volt annyi eszcsim, hogy ma nem tűsarkúban futottam... :D De ma sokkal pozitívabban látom a dolgokat, mint tegnap, tehát örültem, hogy elértem a HÉVet és nem szídtam minden létező, élő és mozgó dolgot!
Ja és reggel hajatmostam és meg tudtam csinálni a hajcsimat úgy, mint ahogy a fodrász. Legalábis elég hasonló lett.
Aztán drága Csabim, akit mellesleg imádok, felvidított azzal, hogy közte és a párja közt rendbe jöttek a dolgok. És hát annak is naon örcsizek ma, hogy 4nap után végre talcsizhatok az én egyetlen Mususommal :D Előre is bocsi Béci, hogy mindenki tudni fogja, hogy Te vagy az Én Mucusom. Hát igen, fogadtunk, hogyha nem ér oda 16:00ra hozzám, akkor főznie kell nekem. Komoly a tét, de ha jót akar magának és nekem is:P akkor nem késik el :D
Lexi meg megőrült! De ki fog nyírni, ha ezt meglátja! :D De most komcsi, nem tudja eldönteni, hogy mit is akar, komoly kapcsit vagy komolytalant vagy semmilyet.Tehát Lexi, ha blogolsz jó lenne, ha ezt kifejtenéd, hogy számunkra is világos legyen mik a szupcsi, cukcsi tervcsiid:D Okcsi?
Réku pascsija, a Gabcsi volt tegnap fodrásznál és tiszta cukcsi lett a haja! Remélem nektek is tetszik! Réka? Vélemény? ;D
Na szóval lényeg a lényegben szokta volt mondani egy kedves ismerősöm (Réku, Lexi! Vágjátok, nem? T.K. 12.e) hogy ma 16:00ra Bécinek oda kell érnie, különben mind a ketten szopcsizunk :D És naon várom már, hogy végre lássam, mert naon-naon hiányzik! Meg az is lényeg, hogy remélem tényleg szupcsi marad a napcsim és nem rontcsizza el semmi! Bár rózsaszín felső van rajtam, tehát így nem lesz könnyű. :D (nem tom mi az összefüggés a kettő közt :P )
Az utolsó lényeg mára pedig az, hogy Lexi! BLOGOLJ!!!
Puszcsy, Láwcsy, Imcsi nektek és nekem is! :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr6222243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rékupiccs 2007.11.08. 16:07:48

jhajj hát természetes hogy tetszik az én kis manoom haja!! Olyan édes!Úúúúúgyimádom!!Nagggyon szercsi van!!:) Hát igen Bécikém! Remélem már odaértél így 16:05kor!!jhajj Lexa...az bolonnnd!:)De imcsizem ám!:)jhajj nha megyek...majd még íírok nektek! de van egy kis dolgom!:)nha puszcsy!szercsy!láwcsy!mindenkinek!(K)

rev 2007.11.09. 02:28:56

ááovéééááíííieeeeáááááááááá
gondolkoztam elobb, hogy irok mar a blogomra, mert kb 1 hete igertem hogy masnap irok, ami 6 napja volt. csak az a baj, hogy azt a maradek 3 agysejtemet is sikeresen kipusztitottad dragam :D alasan jelentem, lehetseges csy tuladagolast elszenvedni..
az odaeressel meg az volt, hogy sok volt a hulye az uton elottem. elkestem. de ezt ugysem en fogom megszivni :D na alapitok egy raketabontot, es megiscsak elkezdek blogolni mert hat miert ne.
süti beállítások módosítása