HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egy kis tegnapi szupcsi sztory és a mai napcsi elcsije!

2007.11.10. 16:31 PiciSzaSza

Hy All!

Hát tegnap este törcsizett egy vicces dolcsi! Itt ültem a drága Bécike vagy inkább Mucus mellett és elkapott a röhögörcs! Azon kezdetm el nevetni, hogy a Mucus megkérdezte, hogy voltam- e az erdőben gombát szedni! Nem tudom mi volt számomra ennyire viccescsi, de naon az volt és 3/4óráig csak röhögtem! És közben hernyót játszottam, csigát, meztelencsigát és hasonlók! Közben fetrengtem az ágyba és visítoztam a röhögéstől! Mucus már az Alexát is felhívta, hogy mit csináljon velem... Ezért kerestelek ill nem én hanem a Béci téged is Darby! Szal naon vicces voltam! És ez a goncsi Béci felvett belőle 10percet :D Ugye milyen szemétcsi??? Ha valakire szintén rátörnecsi a röhögörcs, megvan az ellenszere! Legalábbis nálam bejött! Amikor a Béci azt mondta, hogy lekapcsolta a villanyt és közbe nem is abbamaradt a röhögési kényszerem! Tehát a megoldás: HAZUDJ! Mármint neked hazudjanak! Nekem ettől múlcsizott elcsi! :D

Ma meg mi is törcsizett eddig? Jah, a legviccescsibb az volt, hogy az aluljáróban a Népligetnél egy pascsi el akarta kérni a telcsi számcsim, de én nem adcsiztam meg nekcsi, mert ugye én Láwcsyzom a Bécit és hát utánna közölte, amikor mondtam, hogy nem adcsizom megcsi, mert van barcsim, hogy naon szerencsés a barcsim, mert naon szépcsi lánycsi vagyok! Ugye milyen cukcsi??? :D És hát Mucus! Jó lenne, ha ezt Te is tudnád, hogy vigyázz, mert már az aluljáróban is a számomat akarják!!! :D Úgyhogy tudd, hogy mennyire szercsizlek! Mert ha nem szercsiznélek, megadcsiztam volna a telcsi számcsimat! De nem tettem, mert imcsizlek! És hát szeretném, ha Te is ennyire imcsiznél engem!!! :D Okcsi?

Nah bocsi, de mennem kell, mert Petra, Gyula( Petra pasija) Mucus és én megyünk mozcsiba meg bilcsizni! :D Szal jó szórakozást nekünk! :D Megnézzük az Agyő nagy Ő! című filmcsit! De remélem Mi nem fogjuk ezt átélni és persze Ti sem, sőt, senki sem!!! :D

Nah, akkor ismét pusszcsy, Láwcsy, Imcsi és Szercsi mindenkinek! "Egyetek sok csokit!" És hát menjetek a Duna-partra "ellenni" :D

Byecsy! I Láwcsy Titeketcsy!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr69224536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BarBiBaBa 2007.11.10. 18:01:03

Szívcsy, Olvastam a kommentcsit, amit írcsiztél, vipcsire..Tiszta cukcsi, láwcsys, és odabaszóscsis..Köszcsi,, Szépen:)
Hát, ha minden igazcsi, este megyünk bulcsizni, Zolcsimmal, és a töbiekkel, :)Kíváncsi leszek milyen, lesz, És kik leszcsiznek majd ottcsi..Ugye érted, kir gondolokcsi..?
Nagyon-Nagyon Szercsizlek, és Imcsizlek, Drága SZívcsy-m,
Puszcsy, Neked, !!!

BarBiBaBa 2007.11.11. 12:46:18

Sya, SZívcsy
Ez a hülye fasz bejelentette ma nekem, h ő már nem szerelmes..
Elküldtem a kurva anyjába, mondom azért még megdugni azt megtudtál ,mi..??
Szóval már szingli vagyok, szabad a pálya..!!!
Puszcsy, SZívcsy-m..majd suliban beszélünk :)

rékupiccs 2007.11.11. 12:48:05

szija sziwcsy-m...naggyon szupcsi napjaid vannak....jhajj voltam shoppingolni ma! óóóótnap olyan kis édi-bédcsi sms.t kaptam a kisédi-bédi gabcsikámtól!!(L)(L)Naggyon szercsy-zem! és titeket is sziwcsy-im!!nha most mennem kell...puszcsy_lláwcsy--imcsiy

PiciSzaSza 2007.11.11. 15:38:20

Mi a Fasz??? Bazzd!!! Akkor most vége?Ennyi?Szakítottatok??? Nem vágom mi van!!! Így egyik percről a másikra nem szeretlek? Vagy mi a picsa? Ez nem normális! Hülye! Buzi! Fasz!!! Hallod, meglátom, megütöm:D De áááááh! Nem értek semmit!!! SEGÍTSÉG! És a buliba találkoztál tudodkivel? Az új esélyessel azzal a kis cuki szerbbel:P ? Vagy mi van? Abból lesz vmi? Mert ha igen nem sajnáljuk a hülye faszt:D Igaz Szivcsym??? Nah várom, hogy írj!!! Megőrülök!!!

PiciSzaSza 2007.11.11. 15:42:11

Szija Réku Szivcsym! Örcsizek, hogy Gabcsi még mindig cukcsi és szercsi és Láwcsy van! Nálunk is az van, asszem.... Mit shoppingcsiztél? Én is shoppingcsiztem am. Vettem egy pulcsit és akartam venni télre MELEG tornacipőt, de nem volt... :( Úgyhogy azt még keresnem kell vhol! :D "Sajnos" ehhez még sokat kell shoppingolni, hogy megtalcsizzam álmaim cipőjlt:D Tudod, úgy ahogy a pasikkal van, sokáig keresed az igazit, egy párat kipróbálsz és aztán egyszer csak meglesz! :D Nálam a cipő dolog is így műkcsizik!
Nah pusszcsy, Láwcsy, imcsi! Szercsi!

r.é.k.u.piccs!:) 2007.11.11. 19:52:20

hát igen..ahgy írcsized Szywcsy-m...fhuu shoppingoltam..kabcsit..csizmit meg felső.t..de majd meglátod!!:)
Nah pusszcsy, Láwcsy, imcsi! Szercsi!
süti beállítások módosítása