HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A tegnapi napcsi beszámolója az estéről és a mai napcsi sokkoló hírei!

2007.11.11. 17:25 PiciSzaSza

Sziasztok Szivcsyk!

Kezdjük a tegnappal! Hát ugye elmencsiztünk a Pétrával és a Gyulájával mozcsiba és bilcsizni! A film tök szupcsi volt, ajánlom mindenkinek! Agyő nagy Ő! Aztán kajcsiztunk a Mekiben. Ill. én nem csak a két fiúcska és a Pétrá. Mondom a csajszinak, hogy kísérjen el piscsizni, mert ugye mi csajok nem járunk egyedül wc-re :D Eljött velem, végeztem a pisikéléssel, kijövök, Petra sehol. Elkezdtem a klotyóban "kiabálni", hogy: "Petra, Petra!" Semmi válasz! Aztán rájöttem, hogy az a szemét ott hagyott :D Kicsit sem nézhettek dilcsisnek! :P Aztán Mucus kicsit hisztis lett, és nem szerettem és nem is beszéltem vele! :D De aztán kiengesztelt és minden jó lettcsi! Csináltunk egy pár cukcsi képcsit, amit fel is fogok ide rakcsizni, amint jó lesz a Petra gépcsije :D Annyira szupcsik lettek! Aztán hazavittük a Pétráékat és mi meg lementünk Mucussal a Duna-partra "ellenni". Tiszta jóóó volt! Élveztem! :P Aztán hazavitt, és aludtam és ennyi! :D Jah, amikor jöttünk haza a Lurdyból jött velünk szembe a Hülyegyerek ( Norbi) és nem volt egyedül. Most vagy az öccse volt az, vagy az az ember akivel elmondása szerint a szakításunk után közel kerültek egymáshoz... Nem mintha érdekelne, de ilyen is történt tegnap :D

Hát ma... Ma voltam shoppingcsizni! Elindultam a Camponába téli cipőt vencsizni! Találtam tök cukcsi Converse cipőt, meleg, vastag minden szupcsi lett volna csak nem volt a méretemben :( Úgyhogy majd máshol meg kell néznem! De azért vettem egy pulcsit :D Azért üres kézzel mégsem jöhetek haza :D Aztán a szakadó hóba jöttem át a Bécihez! Szarrá áztam! Most is az Ő nacijában feszülök! :D ULTRACUKCSI! :D És iszonyat szexuális! :D Nah igen, ide értem, leülök a gép elé, nézem a blogos kommenteket és mit látok? Darbyszivcsynk és a Zoli szakítottak!!! Én meg mondom ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH! mi a picsacsi? Totál nem értettem semmit! Most sem értek sokat... A Zoli egyik pillanatról a másikra benyögte, hogy már nem szerelmes! Tiszta gáz! :( Jah és tegnap meg a Lexi írt egy smst, hogy a Tibi átbaszta, nem ment el hozzá és nem is írt neki, a telója meg ki van kapcsizva! Szal náluk is gáz van! Tehát most dupla sokkhatás alatt állok és ki vok akadva a pasikra! A Darbyéknál azért, mert egy egy éves kapcsolat után, hogy lehet már benyögni egyik napcsiról a másikra, hogy boccscsi bazzeg, már nincs Láwcsy! A Lexiéknél meg nem értem, hogy mi van, mert eddig a Tibi nyomult, mint az állat és akkor most tessék! VÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHH! Mi van a pasikkal? Megbolondultak? Front van? Vagy mi a picsacsi? Tehát PASIK! De minden pasi! Figyeljetek! Ti nem vagytok mostanában teljesen normálisak! Meg vagytok őrülve! Szal jóóó lenne, ha moderálnátok magatokat egy kicsit! (Persze tisztelet a kivételnek: Mucusom és Réku Gabcsija) :D Bár tegnap a Béci is kicsit gyagya volt :D És mi történt a Zolival és a Tibivel? Hogyhogy nem kell nekik két ilyen jóóó csajszi??? De picsák! No para és szomcsi! Majd eljön az igazi, NAGYONNAGYŐ! Ezek a kis buta faszcsik meg sem érdemeltek Titeket! :D Pusszcsy és Láwcsy van! :D

Nah megyek felkeltcsizem a Mucust, mert alcsizik és most goncsi leszek :D

Lényeg a lényegben :D : A pasik bolondok! Nem kell velük foglalkozni! Fel a fejjel KURVÁK :D Lesz ez még így se! :D

Imcsi van mindenkinek meg pusszcsi és Láwcsy! Persze a szercsi sem maradhat ki! :D Legyetek rosszak és szivassátok a pasikat! :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr75225460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r.é.k.u. 2007.11.11. 19:50:16

NHaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeee.....nem hiszem elll!!!Szegény Darby-m:(:(:(....ajh...ugy sajnálom..=( =( =( =( =( =( =( =( ...ajh igen elég hülyék a pasik mostanában...vmi front van...Petrámnál is:(....ajh...de a Gabi az nem frontol...:$(L)!
Nha puszcsy..láwcsy jha és szercsy:)
süti beállítások módosítása