HTML

Puszcsy&Láwcsy

Minden benne van, ami picsás,cukcsis,puszcsys és láwcsys!!!(K)(L)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Cukcsi napcsi is lehetett volna

2007.11.07. 10:49 PiciSzaSza

Hát akkor kezdjük!

Három napja nem alszom...hulla vagyok és ilyenkor kicsit cukcsitlan. De felvidít a tegnapi fodrászkodásom, úgyhogy a hajam legalább cukcsi lett!
Ma reggel rohantam tűsarkúban, ahhoz a nyomi HÉVhez. Térdig érő sáron, bokatörő gödrökön és hatalmas dzsumbujokon vágtam keresztül. Túléltem! A HÉVen lázas cipőtakarításba kezdtem, kisebb-nagyobb sikerrel. Amikor szálltam le a zöldvillámról majdnem felborítottam a tesitanárom. Nah, de ezt majd később, mert mennem kell egy fergetegesen izgalmas és fárasztó tesire. Remélem elfelejtette a bácsi a reggeli incidenst...
Folyt. köv.
Hát akkor ma is van egy lukasórám, amit rátok szánok és folytatom a tegnapi napcsim.
Hát ugye tegnap reggel a HÉVről való leszálláskor majdnem feldugtam a cipőm orrát a tesitanárom seggébe...Aztán azt hittem, hogy ez rosszabb már nem lehet,TÉVEDTEM! Kimentünk "csokizni" a parkba Lexivel. Kint volt Bobi is és hát rájött, hogy iszonyat szőkék vagyunk. A telójával felvette a csengő hangját és lejátszotta. Mi totál benyaltuk és Lexi elkezdett parázni, hogy el fogunk késni...Majd még egyszer "csöngettek". Úgy kb. 5perc után esett le, hogy Bobi szivatott. Ultraszőke!!! Hát igen, rohantunk be tesire, majdnem kitörtem közbe a bokámat, majd pedig kis híjján dobtam egy hátast az öltözőbe. És mondanom sem kell, hogy tesiről is elkéstünk! Tehát naon fergetegesen szupcsi napom volt! Köszi mindenkinek, aki ehhez hozzájárult :D
De azért történt minimális szupcsi dolcsi is! Elkezdődött a Kresz-tanfolyamom, bár még nem tanultunk. Bár lehet, hogy ettől csak én vagyok heppcsy, mert hát ha meglesz a jogsim...reszkessetek autósok, biciklisek, motorosok, gyalogosok és RENDŐRök!!!Előre is elismerésem, annak, aki be mer majd ülni mellém! :D
Jah és este beszéltem azzal a drága Szivemmel is telcsin! Olyan cukcsi volt...
Hát eltelt egy nap :D
VÉGE!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ultracukcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr41221136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rékupiccs 2007.11.07. 17:46:11

Szija drága SzivCsym..Hát igen..fergeteges tesi óra!...sok mindent csináltunk..jhajj hidd el jönnek a szép napok!....tudod:♪Vannakem egy anyósom...Nha puszcsi..láWcsy szercsi!

PiciSzaSza 2007.11.08. 12:34:57

Szijja Réku! Köszcsi a vígasztalást és bíztatást! Hát igen, ki raknám egy szigetre...:D Aztán az új naphoz is írj kommentet, mert kérdeztem tőled dolgokat...:D Nah puszcsi, láwcsy, imcsi! Tudod, mi K-k tartsunk össze:D

BarBiBaBa 2007.11.08. 20:10:43

Szya, én Kis Drága SZívcsy,..:)
A hajad tényleg nagyon cukcsi, és Láwcsy, van..
És ne aggódj, rékunak igaza van,..DE tudod, , Van Nekem IS egy anyósom, ..:):):):)IMcsi,xd) 4evercsi..puszcsy..

PiciSzaSza 2007.11.09. 15:27:23

Sya Egyetlen Szivcsym, Darby!
Kösszcsi,nekem is naon teccik a hajcsim:D
Láwcsy az töménytelen mennyiségben van:D
Hát igen...ez megnyugtató, hogy nem csak nekem van anyósom...
És úgy őszintén, nem irigyellek miatta...ha már a torta sem volt elég neki...
Hát emberek, előbb utóbb mindenkinek lesz egy anyósa...:D Ez felvidít!:D
Pusszcsy!
süti beállítások módosítása